top of page
Writer's pictureAGIPA

Una festa d'aniversari única!

Updated: Sep 13

Vols fer una festa d'aniversari diferent, divertida i inoblidable per a tot@s? Des d'Agipa organitzem la festa d'aniversari del teu fill o filla, perquè tu no hagis de preocupar-te de res... Els participants tindran 2 sales de joc exclusives per a ell@s. A més a més, AGIPA s'encarrega de tot, perquè vosaltres vingueu sols a gaudir de la festa!






ON HO FEM?

A AGIPA, el nostre centre de lleure. (C/ Anastasi Pinós, 1 bis, CP. 25005 , Lleida). Un espai pensat perquè els/les participants siguin els/les protagonistes, i on pots celebrar la teva festa amb intimitat i com a casa.


COM ÉS L'ESPAI?

Es tracta d'un espai de 130 m2, organitzat en 2 sales. Una sala amb un castell de fusta per grimpar i explorar, i racons de joc educatiu per deixar volar la imaginació (joc simbòlic, disfresses, i joguines). Per una altra banda, una altra sala amb taules i cadires, on es fa l'esmorzar o berenar, amb contes i jocs de taula, per triar i remenar, sempre amb materials adreçats a cada edat i d'acord amb el projecte educatiu d'AGIPA.

Disposem de taules i cadires grans i petites, sofà, nevera amb congelador, microones, utensilis (plats, gots, safates...), aparell de climatització (fred i calor), equip de música i lavabos per a petits i grans, adaptat per minusvàlids i canviador de nadons. Si ho desitges, pots visitar la sala abans de fer la reserva.


QUÈ FEM?

Oferim dues opcions amb diferent durada depenent de l'edat de l'infant. També podràs escollir quina activitat vols, depenen dels gustos i necessitats del teu fill o filla.



L'ANIVERSARI de 2h inclou:

- 2 hores de sala

- Esmorzar/Berenar ( individual per participant): 1 entrepà (de pernil dolç i formatge), coca de sucre i xocolata, patates xips i beguda ( suc i aigua)

- 1 monitor/a tota la festa

- Joc lliure

- Taller a escollir (30'): maquillatge de cares o jocs musicals.

- Neteja i desinfecció de la sala

-Recomanada per als més menuts de 2 a 3 anys

-Aforament 16 persones entre infants i adults, inclòs el infant que fa anys. Es permet l'entrada dels adults responsables de cada infant sempre que no sobrepasseu l'aforament.

PREU: 150 € per a soci@s, 165 € per a NO soci@s

*no inclou pastís


L'ANIVERSARI de 3h inclou:

- 3 hores de sala

- Esmorzar/Berenar: individual per participant): 1 entrepà (de pernil dolç i formatge), coca de sucre i xocolata, patates xips i beguda ( suc i aigua)

- Pastís i espelmes ( de palet, si vols espelma de número cal que la portis)

- 1 monitor/a tota la festa

- Joc lliure

- Animació a escollir (60'): gimcana temàtica, concurs TV o Explosium

- Discoteca

- Neteja i desinfecció de la sala

-Recomanada de 4 a 12 anys

- Per garantir un bon funcionament, l'aforament màxim és de 16 participants,( per motius de logística no s'admetran més participants) i 2 adults responsables a la festa (en cas d'aniversari conjunt 2 adults per nen/a que fa anys).

PREU: 180 € per a soci@s, 195 € per a NO soci@s



EN QUÈ CONSISTEIXEN LES ACTIVITATS A ESCOLLIR?

MAQUILLATGE DE CARES: et pintem la cara del que tu vulguis! Amb pintures de qualitat i hipoal·lèrgiques, de fàcil neteja.

JOCS MUSICALS: a través de jocs molt divertits ballarem i mourem l'esquelet!

GIMCANA TEMÀTICA: el monitor@ va disfressat amb la temàtica escollida i t'explica una història, et pinta la cara i et transforma en protagonista! Seguidament has de buscar unes pistes amagades i superar uns reptes per aconseguir resoldre la trama. ( de 4 a 8 anys)

CONCURS TV: convertirem la festa en un autèntic programa de televisió, on els participants heu de superar reptes en equip d'allò més desbaratats! ( a partir de 8 anys)

EXPLOSIUM: un taller d'explosió de colors, on els participants podran pintar-se la samarreta entre ell@s, ambientats amb llum negra, pintura fluorescent i a ritme de música electrònica més moderna! (cal portar una samarreta negra per pintar, i pantalons foscos) ( a partir de 8 anys)


QUAN PUC CELEBRAR LA MEVA FESTA?

Durant la setmana tenim la sala ocupada amb activitats, pel que, pots escollir entre aquests horaris de cap de setmana (o en dia festiu): Dissabte o Diumenge matí o tarda.

Horari de matí: entre les 9:00 i les 14:00 h

Horari de tarda: entre les 15:00 i les 21:00 h

* del 16 al 27 de setembre es possible fer-ho entre setmana Del 15 de JUNY al 13 de SETEMBRE NO FEM ANIVERSARIS NORMATIVA DE LA SALA: - Cal respectar els horaris d'entrada i sortida. Preguem puntualitat a l'hora de marxar perquè la monitora pugui fer la neteja. - Sempre hi ha d'haver un adult responsable a la sala. ( a part del monitor@) - Cal deixar les zones de joc recollides i endreçades abans de marxar. - No es pot utilitzar confeti, ni globus que continguin confeti dins. - NO ES POT MODIFICAR EL MENÚ excepte en cas d'haver-hi algun infant amb al·lèrgia, intolerància a algun aliment o amb necessitat de menú especial (vegetarià, no porc...). En aquest cas, cal que aviseu MÍNIM 7 dies ABANS perquè puguem adaptar el menú, si no s'avisa amb dins d'aquest període, no hi haurà possibilitat de m

enú especial. ( En cas d'al·lèrgies molt fortes, recomanem que el/la participant porti el menjar de casa, inclús pot venir acompanyat/da per un adult responsable que es faci càrrec de l'infant).

-En cas d'infants amb necessitats especials, poden venir acompanyats d'un adult responsable que faci l'acompanyament de l'infant en les seves necessitats.

- No s'inclou decoració, però en cas de voler posar-la vosaltres podeu venir 20 minuts abans, i treure-la en acabar. - Per formalitzar la reserva cal emplenar el formulari online i FER EL PAGAMENT a AGIPA amb mínim 15 dies abans de la festa. ( recomanem fer la reserva el més aviat possible per poder tenir disponibilitat). Un cop emplenat el formulari us farem arribar un correu amb la forma de pagament. - No es permet entrar amb calçat de carrer a la sala. En entrar, tot@s els assistents, deixaran les sabates en la zona habilitada, i es posaran uns mitjons nets, que caldrà dur de casa ( sol participants, adults no cal).

-No es permet portar aliments externs a Agipa, ( excepte menú per al·lèrgia). En cas de portar llaminadures cal donar-les a la sortida de l'aniversari.


desitgem que la teva festa sigui inoblidable!!




478 views0 comments

コメント


bottom of page